פרסום ממומן בפייסבוק (Meta)

פרסום ממומן בפייסבוק

אחת הפלטפורמות העוצמתיות והנגישות כיום לפרסום היא פייסבוק.
הרשת החברתית שכבשה קרוב לשלושה מיליארד משתמשים רשומים ו800 מיליון פעילים באופן יום יומי ברחבי העולם ושינתה את פני הרשת כולה. פייסבוק תופסת נתח נכבד ממשתמשי הרשת, ולכן אינספור מפרסמים מוצאים לנכון לנצל את הבמה, להיחשף, לפרסם ולבחון איך עושים פרסום ממומן בצורה נכונה בפייסבוק.

עסקים רבים משתמשים בפייסבוק כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם ללקוחות פוטנציאליים.
הם משתמשים בפרסומות בפייסבוק, הנקראות גם פוסטים ממומנים, כדי להגיע לקבוצות קהלים או דמוגרפיות שונות ומסוימות.

משווקים משתמשים בפייסבוק כערוץ שיווק כבר שנים רבות.
עם כניסתה של פלטפורמת הפרסום הממומן של פייסבוק בשנת 2007 הם יכולים לקדם את המותגים והמוצרים של הלקוחות שלהם בפייסבוק בצורה מדויקת יותר עם ניתוח נתונים ומגוון אפשרויות מיקוד.
פייסבוק מציעה מגוון של מודעות: מודעות טקסט, מודעות קנבס, מודעות וידאו, מודעות קרוסלה, מודעות לידים ועוד.

אז איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק

פרסום ממומן בפייסבוק אינו תהליך מסובך, אך יש כמה שלבים שיש לבצע כדי להצליח.

  1. הצעד הראשון: יצירת דף פייסבוק
    כדי שנוכל לפרסם בפייסבוק נצטרך שיהיה לנו דף עסקי בפייסבוק.
    במידה ואין צריך ליצור דף עסקי בפייסבוק ולוודא שיש בו את כל המידע הדרוש על העסק.
  2. הצעד השני: פתיחת מנהל מודעת Meta Ads Manager
    לפייסבוק יש מערכת שלמה לניהול הקמפיינים הפרסומיים שלה, כדי שנוכל להתחיל לפרסם בפייסבוק כמו מקצוענים נצטרך לפתוח מנהל מודעות ולחבר אותו לדף פייסבוק עסקי.
  3. הצעד השלישי: הגדרת מטרות והקמת קמפיין ממומן 
    יצירת קמפיין פרסומי ב-Meta Ads Manager.
    דברים שנצטרך להגדיר: בחירת קהל יעד, הגדרת תקציב מסע הפרסום, בחירת המיקום שנרצה שהמודעה תופיע (story, reels , feed), מיקוד למגדר, מיקוד לתחומי עניין ועוד…
    אפשרויות אלו נותנות לנו למקד את הקהל והכל כדי שהמודעות יוכלו להמיר בהצלחה טובה יותר ולהיחשף לקהל הטוב ביותר.
  4. הצעד הרביעי: אופטימיזציה
    לאחר פרסום המודעות הממומנות חשוב לבצע אופטימיזציה על ידי בדיקת המודעות והקהלים בתדירות קבועה, מעקב אחר המודעות ושיפור מתמיד יעזור לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

פרסום מודעות ממומנות בפייסבוק היא אחת הדרכים להגיע לקהל היעד שלך.
פרסום עם אנשים שיודעים את העבודה יעזור לך להגיע לקהל היעד מהר יותר.

יתרונות של פרסום ממומן בפייסבוק

  • פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר.
  • פייסבוק היא אחת המערכות פרסום ממומן המתקדמות ביותר בעולם.
  • בפרסום ממומן בפייסבוק יש אפשרות להגדרת קהלים דומים, לקהל שלנו לוקאלייק (Lookalike)
    מה שיכול לעזור לנו למקד את הקהלים לקהל שהכי דומה לקהל שלנו
  • מגוון אפשרויות מיקוד הכוללות: מדינות, אזורים, ערים, רחובות, תחומי עניין, תחומי עיסוק, מגדר, גיל ועוד.  
  • אפשר לבצע שיווק חוזר (Remarketing) במגוון הגדרות מיקוד שונות, מוצרים שנצפו, נוספו לעגלה ועוד.
  • חשיפה לקהל חדש לעסק שלך שעוד לא מכיר אותך
פרסום ממומן בפייסבוק הוא דרך מצוינת לקדם את העסק או המוצרים שלך. אבל אל תעשה את אותן טעויות שעשו אנשים אחרים.
איך מצליחים בפרסום ממומן בפייסבוק
טעויות נפוצות של בעלי עסקים בפרסום ממומן בפייסבוק

טעויות נפוצות של בעלי עסקים בפרסום ממומן בפייסבוק

  • אין קול ואין עונה:
    בעלי עסקים לא תמיד זמינים להגיב בפייסבוק. 
    נכון להיום אנשים רגילים למענה מהיר, המתעניינים צריכים זמן תגובה מהיר ואף מיידי כדי לא לעבור לעסק הבא.
    פספסתם מתעניין? פספסתם הזדמנות!
  • דוחפים יותר מידי את הדף בפייסבוק:
     בכל פרסום או מפגש עם קהל העסק שלך, זה יהיה המשפט האחרון ששווה להגיד
    "חפשו אותנו בפייסבוק" זירת פייסבוק עמוסה מתחרים, לא תמיד יהיה קל למצוא את הדף הפייסבוק העסקי שלך, הפעולה הנכונה היא לשלוח את הלקוחות לאתר של העסק ששם יוכלו למצוא גם את הקישור לדף הפייסבוק שלך.
  • שוכחים להוסיף מדיה במודעות ממומנות בפייסבוק, תמונה/ סרטון וכו':
    תמונות וסרטונים הן חלק חשוב בכל מסע פרסום שיווקי
    מכיוון שהן נותנות למוח שלנו משהו לעבד ולזכור לגבי המודעה שלך.
  • לא משתמשים בהנעה לפעולה:
    גם אם אתם מעצבים מודעות ממומנות מאוד יפות, חוסר שימוש בהנעה לפעולה בפרסום ממומן בפייסבוק יכול להביא למצב של בזבוז יתר של התקציב על מודעות שלא מניבות רווחים ולא מניעות את הקהל לפעולה שאותה תרצו להשיג.
  • מספר דפי פייסבוק עסקיים:
    עסקים רבים פותחים עמודי פייסבוק עסקיים מרובים
    ומשאירים את הלקוחות לחפש את הדף האמיתי בין כל הדפים.
    דפים לא פעילים אינם טובים לעסקים. הם גורמים לעסק שלך להראות נטוש וללא פעילות.
  • לא משתמשים באפשרויות הנכונות:
    בעת פרסום המודעות הממומנות בפייסבוק עליך להיות ספציפי ככל האפשר בבחירת קהל היעד שלך והגדרת המטרה הפרסומית.
    שימוש לא נכון בהגדרות הקמפיין או הקהלים בפרסום ממומן בפייסבוק ימנע ממך להגיע ליעד שתרצה.
  • חוסר עקביות:
    ניהול דף פייסבוק עסקי והפרסום חייב להיעשות באופן עקבי.
    גם אם יוצאים לחופשה וניהול הדף נשאר מאחור או מועבר למישהו אחר
    שלא ישמור על תדירות הפרסום באופן קבוע, יהיו לכך השלכות.
    לא רק שהחשיפה והפרסום ירדו,
    סביר להניח שגם התגובה המהירה והנכונה לעוקבים המתעניינים בשירותיך או במוצריך יפגעו.
  • ניהול משברים:
    בעלי עסקים רבים לא תמיד יודעים איך לנהל ולהתמודד עם משברים בפייסבוק,
    ובמקרים של ביקורת שלילית, תגובות והודעות לא נעימות, יכול להוביל לתגובה לא נעימה מצידכם וגרוע מכך למחוק או לא להתייחס לביקורת/תגובה/הודעה.
    מה שיכול ליצור רעש ויראלי שלילי סביב המותג שלך.
    אין להכחיש שיש מקרים של חוסר שביעות רצון של לקוחות וחשוב לטפל בהם בהקדם.
    בקש עזרה מאיש מקצוע לעשות זאת בצורה הנכונה.
  • עסק בלי אתר: הנחת כל הביצים שלך בסל אחד יכול להיות מסוכן לעסק שלך, דף פייסבוק ללא אתר מותיר אותך תלוי בפייסבוק, אם פייסבוק תיפול, אתה תהיה תיפול יחד איתו.
    אם פייסבוק תחליט לסגור את העמוד שלך, כל השיווק שלך ייעצר בבת אחת.
  • דף פייסבוק בלי אתר או דרך ליצירת קשר:
    יש הרבה בעלי עסקים ששוכחים להגדיר את האתר או את הדרכים ליצירת קשר בדף הפייסבוק העסקי מה שמונע מהרבה לקוחות לפעמים להגיע למעמד של רכישה או ביצוע המרה כל שהיא.

למה לעשות איתנו פרסום ממומן בפייסבוק​

  • אנחנו חיים ונושמים את עולם הדיגיטל מעל עשור, ניסיון עשיר במגוון ערוצי פרסום ופרסום ממומן בפייסבוק בפרט.
  • השירות שלנו הוא אישי, כמעט בכל שעה.
  • בדיגיטל סיקרט מומחים בפרסום ממומן בפייסבוק.
  • אצלנו הכל שקוף.
  • בחירה נכונה של סוכנות פרסום יכולה לחסוך לך המון זמן וכסף!
  • אנחנו מומחים בפרסום ממומן בפייסבוק לעסקים וחנויות אינטרנטיות בארץ ובעולם.

חשיבות בחירה נכונה בסוכנות שיווק

בחירה נכונה בסוכנות שיווק היא קריטית להצלחתך כבעל עסק בעידן הדיגיטלי יש שפע של אפשרויות והזדמנויות לעסקים ולכן חשוב לעבוד עם חברה שמבינה את הצרכים והמטרות שלך בדיגיטל סיקרט אנחנו מסתמכים על שנים של ניסיון ומליוני שקלים שעברו תחת ניהולינו עבור תקציבי פרסום.

רוצה שנבצע עבורך שיווק ממומן בפייסבוק?

השאירו פרטים

ונדבר בקרוב

רוצים לעשות שיווק ממומן בפייסבוק ולא יודעים אם זה יתאים לכם?

חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ חינם!
צוות המומחים שלנו מחכה לכם
054-699-6736

העלות משתנה ותלויה בגורמים רבים כגון תחרותיות של השוק, קהל היעד, והתקציב שנקבע. כדי לדעת תקציב נכון לעסק שלך עדיף להתייעץ עם בעל מקצוע.

פרסום ממומן מאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד ספציפי, להגדיל את החשיפה והמודעות למותג, ולהגביר את המעורבות של הלקוחות הקיימים.

ניתן לשפר ביצועים על ידי בדיקה והתאמה מתמדת של הקמפיין, ניתוח נתונים, ושימוש באסטרטגיות מיקוד ורימרקטינג מתקדמות.

פרסום ממומן בפייסבוק יכול להתאים לרוב סוגי העסקים, אך חשוב להתאים את האסטרטגיה לצרכים ולמטרות הספציפיות של כל עסק.