פרסום ממומן בגוגל

מה זה פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל פועל דרך מערכת הפרסום של גוגל הנקראת גוגל אדס (Google ads).
סוג פרסום זה מבוסס מודל תשלום לפי קליק
(Pay Per Click ,(PPC
זה אומר שרק אם אתם לוחצים על המודעה גוגל תגבה כסף.
קידום ממומן בגוגל מאפשר לך כבעל עסק למקד את הביטויים, קהלים, מיקומים גיאוגרפי, עלות לקליק ולהגיע לקהל יעד חדש וממוקד.

פרסום ממומן בגוגל

גוגל מציע מגוון אפשרויות פרסום:

  • פרסום בטקסט
  • פרסום בווידאו
  • פרסום במייל
  • פרסום מוצרים
  • פרסום אפליקציות
אפשרויות לפרסום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל ממומן מאפשר להגיע לקהל חדש וישן (Remarketing).
פרסום נכון בגוגל ממומן מאפשר לבעל העסק להגדיל את אחוזי ההמרה שלו,
לחזור לקהל שביקר באתר ולסגור יותר עסקאות המתפספסות.

למי מיועד פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל מיועד בעיקר לעסקים, חברות, אנשי פרסום ושיווק
שרוצים להגביר את החשיפה של המותג שלהם ולהביא תנועה ומכירות לאתר שלהם.

איך עובד פרסום ממומן בגוגל

המפרסם מציע סכום לכל מילת מפתח, ואם הצעת המחיר עומדת בסף המינימלי
או חורגת ממנו, מילת המפתח הזו תפעיל מודעה.
ניתן להתאים את מחיר הצעת המחיר למעלה או למטה במהלך מסע פרסום.
העלות בפועל של כל קליק נקבעת על ידי מתן הצעות כמו מכירה פומבית בין מפרסמים.

מה צריך בשביל להתחיל קידום ממומן בגוגל

  • דף נחיתה או אתר אינטרנט
  • חשבון גוגל ( Gmail אפשר לפתוח בחינם )
  • תקציב פרסום
  • הגדרת מטרות
  • מחקר מילות מפתח
מה צריך בשביל להתחיל קידום ממומן בגוגל

למה כדאי לעסק לעשות פרסום ממומן בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם עם מגוון אפשרויות פרסום,
יש לו למעלה מ-90% מנתח השוק העולמי עבור חיפושים.
עם אחוז כה גבוה, אין זה פלא שאנשים משתמשים בגוגל כדי למצוא הכל,
החל מתוכנית הטלוויזיה האהובה עליהם, כמה עולה לבנות אתר ועד המכונית הבאה שלהם.

גוגל היא דרך מצוינת לעסקים לפרסם ולקדם את העסק
מכיוון שהיא מאפשרת להתאים את המודעות ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים
שמחפשים את מה שיש לעסק להציע, בזמן הנכון ובמקום הנכון.

מודעות ממומנות בגוגל הן אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע ללקוחות בעולם הדיגיטלי של היום.

סוגי מודעות בפרסום ממומן בגוגל (Google ads)

לפרסום ממומן בגוגל יש מספר סוגי מודעות וקמפיינים.
הפרסום נעשה באמצעות מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות וידאו, מודעות מדיה עשירה, מודעות מוצר.

קמפיינים ברשת החיפוש של גוגל

  • מודעות טקסט פשוטות
  • מודעות טקסט עם הרחבות ( ad extensions)
  • מודעות רספונסיביות לחיפוש – (Responsive Search Ads (RSAs

דוגמא לקמפיין פרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל

דוגמא לתוצאות חיפוש בפרסום ממומן של גוגל ברשת החיפוש

קמפיינים ברשת המדיה של גוגל - באנרים (Google Display Network)

דוגמא למודעת תמונה ברשת המדיה של גוגל.

דוגמה למודעת תמונה ברשת המדיה של גוגל

קמפיינים של מודעות וידאו

  • קמפיין וידאו עם הנעה לפעולה (Video action campaign): מאפשר יצירת קמפיין וידאו עם קריאה לפעולה.
  • מודעות וידאו In-stream: מופיעות בסרטון ביוטיוב, באתרים ובאפליקציות שפועלים אצל שותפים ברשת המדיה שמאשרים זאת.
  • מודעות וידאו Outstream: מודעות וידאו לנייד בלבד באתרים ואפליקציות יפעלו בין התוכן באתר.
  • מודעות וידאו TrueView Video Discovery: פרסום ביוטיוב ובסרטונים המוצגים באתרים ובאפליקציות של שותפים ברשת המדיה.

קמפיין בהמשכים: הצגת מודעות וידאו ברצף בצורת סיפור בסגנון קולאז' (sequence campaign).

דוגמא לקמפיינים של מודעות וידאו

דוגמא למודעת סרטון in stream הנמצא ביוטיוב

קמפיין שופינג לקניית מוצרים - (Google Shopping ads)

דוגמא למודעות שופינג לרכישת מוצר

דוגמא למודעה בגוגל שופינג

קמפיינים מקומיים - קידום עסק אזורי (Local Campaigns)

דוגמא לקידום מקומי של פרופיל העסק של גוגל (Google Business)

פרסום במפות בגוגל

קמפיין פרסום אפליקציות

מודעות פרסום אפליקציה – גוגל מאפשר לקדם אפליקציות שהלינק הפרסומי יכיל לינק ישיר להורדת המוצר מחנות האפליקציות.

היתרונות של פרסום ממומן בגוגל לעסקים וחברות

בקצרה, היתרונות של פרסום ממומן בגוגל מאפשר להגיע לקהל היעד שלך לפלח אותו ולהבין
מהו קהל היעד שמביא הכי הרבה המרות לעסק שלך.
לפרסום ממומן בגוגל יש מספר יתרונות לעסקים קטנים וחברות גדולות:

  • חשיפה לקהל חדש
  • מיקוד גיאוגרפי
  • מיקוד לפי מילות מפתח
  • חשיפה באתרי תוכן רלוונטים
  • רימרקטינג (Remarketing) – יצירת מעורבות מחודשת אצל משתמשים על סמך תוכן שכבר צפו בו.

מה היתרונות של קידום ממומן בגוגל לעומת קידום אורגני

פרסום ממומן בגוגלפרסום אורגני בגוגל
מופיעים באופן מיידי בגוגלכןלא
שליטה מלאה במילות מפתח - מהם מקבלים תנועה לאתרכןלא
הדרך המהירה להשגת חשיפה ממוקדתכןלא
עובד כמו שצריך עם ערוצי שיווק אחריםכןכן
קל למעקב ופילוח קהלכןלא
תרגוט מילות מפתח של מתחריםכןלא
יכול לעבוד בתקציבים נמוכיםתלוי בתחוםחלקית
חשיפה מוגבלתכןלא
קליקים עולים כסףכןלא
חשיפה עולה כסףלאלא
לוקח זמן - מיועד לטווח ארוךמיידי, ומיועד גם לטווח ארוךכן
אפשר להשתמש כפרסום ראשוניכןלא
חשוף לקליקים של מתחריםכןכן אבל לא עולה כסף
מחייב אתראפשר עם דף נחיתהחייב אתר
אפשר לעשות רימרקטינגכןלא

איך אפשר לדעת אם פרסום ממומן בגוגל מתאים לעסק שלי?

לבדיקת התאמה מדויקת לך צרו קשר ונבצע בדיקה מקיפה אם נכון לכם לעשות פרסום ממומן בגוגל

רוצה שנבצע עבור העסק שלך קידום ממומן בגוגל?

השאירו פרטים

ונדבר בקרוב

שאלות ותשובות בנושא פרסום ממומן בגוגל

מפרסמים, בעלי עסקים קטנים, בעלי עסקים גדולים, חברות ואירגונים. פרסום ממומן בגוגל מתאים לרוב התחומים הקיימים בשוק כי מי לא מחפש בגוגל מוצר / שירות / משהו שהוא רוצה עכשיו.

המונח ppc הוא קיצור ל- Pay Per Click, תשלום לפי קליק שזאת השיטה תמחור שגוגל עובד.

פרסום ממומן בגוגל מתאים לעסקים, חברות וארגונים שרוצים לקדם מוצר, שירות או אירוע.
רוצים שנבדוק אם העסק שלכם מתאים לפרסום ממומן בגוגל? השאירו פרטים

כמה עולה קידום ממומן בגוגל (טווח מחירים)
העלות של פרסום ממומן בגוגל משתנה בהתאם לתקציב הפרסום וכמות העבודה הכוללת שיש על העסק, יש עוד עלויות נוספות שצריך לקחת בחשבון כמו: מילות המפתח, מדינת הפרסום התחרות, תחום העסק ועוד.

בחירת תקציב פרסום ממומן בגוגל יקבע רק לאחר ביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק שיתן מידע על העלות לקליק, כמות חיפושים חודשית ותחרותיות מהמידע נוציא את התקציב הראשוני למטרה שנגדיר ביחד לפני העלאת הקמפיין לאוויר

לקידום ממומן בגוגל לעסקים וחברות יש פעולות דיי זהות, מבצעים מחקר מילות מפתח הכולל מחקר מתחרים ומחקר שוק מעמיק, מטפלים באתר (מגדירים מעקב המרות) מגדירים מטרות ומעלים קמפיין ראשוני לאוויר.

גוגל אדס נועד למפרסמים לפרסום מוצר/שירות/אירוע ועוד.
גוגל אדסנס נועד לבעלי אתרים שרוצים לעשות כסף מהאתר שלהם (נכסים דיגיטליים) לפרסם את המודעות של גוגל באתרים שלהם ולקבל עבור זה תשלום.

פרסום ממומן בגוגל מתאים לרוב עסקים שאת השירות או המוצר שלהם מחפשים באינטרנט או שהם רוצים לבצע מיתוג וחדירה לשוק.

לבדיקת התאמה מדויקת לך צרו קשר ונבצע בדיקה מקיפה אם נכון לכם לעשות פרסום ממומן בגוגל.