אימייל מרקטינג

אימייל מרקטינג היא שיטה של שיווק שבה עסקים וחברות שולחים מידע, מבצעים ועדכונים דרך הדוא"ל לרשימת מנויים אשר אישרו דיוור. המטרה היא להקים קשר עם לקוחות פוטנציאליים או קיימים ולעודד אותם לקנות מוצרים או שירותים. דוא"ל שיווקי יכול להיות ממותג ומותאם אישית, ונועד להגדיל את המעורבות, לשמר קשר עם לקוחות ולחזק נאמנות למותג.

מה זה אימייל מרקטינג

מה זה אימייל מרקטינג - או בעברית פשוטה שיווק באימייל

שיווק בדואר אלקטרוני הוא תהליך של שליחת מיילים לרשימת אנשים שנתנו את רשותם לקבל אותם. שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להגיע למספר רב של אנשים. זה יכול לשמש הן למטרות B2B והן למטרות B2C. שיווק באימייל קיים מאז שנות ה-90, אך הוא הפך לפופולרי רק לאחרונה בקרב עסקים קטנים עקב הוזלת העלויות של המערכות שיווק במייל שירדו במהלך השנים. שיווק באימייל ודיוור ישיר היא דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים.

מה המטרה של שיווק במייל

המטרה של שיווק בדוא"ל היא לנהל מסע לקוח מתמשך עם הלקוחות הפוטנציאליים.

המטרות העיקריות של שיווק במייל כוללות:

  1. קידום מכירות: שליחת הצעות מיוחדות, קופונים ומבצעים ללקוחות חדשים וקיימים כדי לעודד רכישה.
  2. שיפור המודעות למותג: שליחת עדכונים, שעות פעילות בחגים. בעזרת שיווק במייל אפשר לחזק את המודעות למותג ולהיות בתודעה של הלקוח תמיד.
  3. חיזוק מערכת היחסים עם הלקוחות: שמירה על קשר עם הלקוחות ובניית קהילה נאמנה דרך תוכן מעניין ואישי וניוזלטר שבועי או חודשי.
  4. איסוף נתונים: בעזרת מערכות שיווק במייל אפשר לאסוף את הנתונים שנגדיר מהלקוחות בצורה מסודרת ובעזרת המידע לשווק להם בצורה המותאמת להם.
    נתונים שאפשר לאסוף מלקוחות: מין, גיל, מיקום גיאוגרפי, יום הולדת, יום נישואין ועוד.
  5. ניתוח נתונים: ניתוח הפעולות של הלקוחות למיילים כמו המרות, קליקים, פתיחה והסרה יכול לספק תובנות על העדפות והתנהגות הלקוחות.
  6. עידוד רכישות חוזרת: בעזרת שמירה על קשר עם הלקוחות לאחר רכישה ראשונית, בעזרת ניוזלטר להכרות נוספת עם המותג ועידוד רכישות נוספות.

פרסום במייל היא שיטת פרסום מעולה הנעזרת בטכנולוגיות מתקדמות ועם אסטרטגיות שיווק נכונות, יכולה להיות מאוד ריווחית, יעילה וממוקדת.

שיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוא כלי חשוב באסטרטגיות שיווק דיגיטלי.

מה מטרת אימייל מרקטינג
למה כדאי לנו לעשות שיווק בדואר אלקטרוני

למה כדאי לנו לעשות שיווק בדואר אלקטרוני

שיווק בדוא"ל הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר להעביר את המסר שלך.
ההערכה היא של שיווק בדוא"ל יש החזר ROI של 4300%. המשמעות היא שעל כל דולר שתוציא על שיווק בדוא"ל, תקבל בתמורה $43.
הסיבה לכך היא שאנשים תמיד בודקים את האימייל שלהם וקל יותר לבצע רכישה באינטרנט כאשר הם כבר מכירים את העסק ורשומים לרשימת התפוצה של העסק.

כמה עולה אימייל מרקטינג

שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להגיע למספר רב של אנשים במינימום מאמץ. קל גם למדוד את התוצאות ולעקוב אחר כמה אנשים פותחים מייל ולוחצים על קישורים בתוכו.

עלות שיווק במייל יכול להתחלק ל-3 פרמטרים עיקרים

  1.  מערכת הדיוור האלקטרוני, פה המחירים משתנים בהתאם לכמות האנשים, כמות המיילים שנשלח בחודש, והכלים הנוספים שהמערכת יודעת לתת.
    לדוגמה מערכת הדיוור האלקטרוני Flashy שמותאמת מאוד לאתרי איקומרס נכון לחודש 11 בשנת 2023
    מתחילה מ-21$ למערכת הבסיסת ל-500 אנשי קשר ו40 דולר למערכת המתחברת לאתר למעקב ומרקטינג אוטומיישן
  2. עלות נוספת לפרסום במייל היא ניהול מערך הדיוור או שהעסק עושה לבד את התהליך ומשלם רק על מערכת או שהוא לקוח חברה/פרילנסר עם ניסיון שיטפל בדיוור הישיר.
  3. במידה ורוצים מיילים עם עיצוב מותאם יש בדרך כלל עלות נוספת של מעצב גרפי שיעצב את המיילים לשפת המותג 

לסיכום, עלויות שיווק במייל תלוי בעיקר אם עושים לבד או עם נעזרים באיש מקצוע, מחירי אנשי המקצוע משתנים לפי מקצועיות והטכנולוגיה שבה בעל המקצוע נעזר וכמובן הזמן שהוא מקדיש עבור זה.

כמה עולה אימייל מרקטינג

יתרונות שיווק באימייל מרקטינג

חסכוני

בהשוואה לערוצי שיווק מסורתיים, שיווק באימייל הוא זול יחסית. אתה יכול ליצור ולשלוח מיילים בעלי מראה מקצועי בשבריר מהעלות של שיטות פרסום אחרות.

תוצאות מדידות

שיווק במייל מספק ניתוח ומדדים מפורטים למעקב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך. אתה יכול לעקוב אחר שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים, שיעורי המרות ומדדים אחרים כדי להעריך את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלך במייל.

אוטומציה ויעילות

כלי שיווק באימייל מציעים תכונות אוטומציה המאפשרות לך לשלוח מיילים בזמנים ספציפיים או להפעיל אותם על סמך פעולות המשתמש. אוטומציה זו חוסכת זמן, מאמץ וכסף.

דיוור ממוקד

שיווק במייל ובכלל דיוור ישיר מאפשר לשווק ולפלח לקהל ממוקד עם סגמנטים מותאמים אישית, על סמך הנתונים שיש בבעלותך או על סמך אינטראקציות באתר או עם העסק אפשר לשלוח מיילים או SMS בצורה מותאמת לכל חתך קהל.

החבילות שלנו

שירות בניית מערך אוטומציות לדיוור ישיר במגוון מערכות דיוור במייל ו-SMS.

החל מ-₪2499

שירותי ניהול קמפיינים ואסטרטגיה לשיווק במייל במגוון מערכות דיוור.

להצעת מחיר צרו קשר

מעטפת שלמה
גם עיצוב גם כתיבה, הכל במקום אחד
ניהול 360 לדיוור ישיר.

החל מ-₪3499 לחודש

רוצים לדעת אם שיווק באימייל יתאים לעסק שלכם?

חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ חינם!
צוות המומחים שלנו מחכה לכם
054-699-6736

רוצה שנבצע עבורך שיווק במייל?

השאירו פרטים

ונדבר בקרוב

למה לעשות איתנו שיווק במייל

פרסום במייל מאפשר לעסקים לנהל מערכת יחסים ארוכה עם הלקוחות ובניית קשר אישי על ידי שליחת פרסומות, מבצעים הנחות ועדכונים. כתוצאה מכך מגבירים את המודעות למותג ומגדילים מכירות בעלות נמוכה ביחס לשיטות פרסום אחרות.

חלק מהמערכות בשוק נותנות גם אפשרות לשליחת דיוור ב-SMS.