אימייל מרקטינג היא שיטה של שיווק שבה עסקים וחברות שולחים מידע, מבצעים ועדכונים דרך הדוא"ל לרשימת מנויים אשר אישרו דיוור. המטרה היא להקים קשר עם לקוחות פוטנציאליים או קיימים ולעודד אותם לקנות מוצרים או שירותים. דוא"ל שיווקי יכול להיות ממותג ומותאם אישית, ונועד להגדיל את המעורבות, לשמר קשר עם לקוחות ולחזק נאמנות למותג.
שיווק בדואר אלקטרוני הוא תהליך של שליחת מיילים לרשימת אנשים שנתנו את רשותם לקבל אותם. שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להגיע למספר רב של אנשים. זה יכול לשמש הן למטרות B2B והן למטרות B2C. שיווק באימייל קיים מאז שנות ה-90, אך הוא הפך לפופולרי רק לאחרונה בקרב עסקים קטנים עקב הוזלת העלויות של המערכות שיווק במייל שירדו במהלך השנים. שיווק באימייל ודיוור ישיר היא דרך מצוינת לבנות מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאליים.
המטרה של שיווק בדוא"ל היא לנהל מסע לקוח מתמשך עם הלקוחות הפוטנציאליים.
המטרות העיקריות של שיווק במייל כוללות:
פרסום במייל היא שיטת פרסום מעולה הנעזרת בטכנולוגיות מתקדמות ועם אסטרטגיות שיווק נכונות, יכולה להיות מאוד ריווחית, יעילה וממוקדת.
שיווק באמצעות דואר אלקטרוני הוא כלי חשוב באסטרטגיות שיווק דיגיטלי.
שיווק בדוא"ל הוא דרך מצוינת להגיע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים. זוהי אחת הדרכים היעילות ביותר להעביר את המסר שלך.
ההערכה היא של שיווק בדוא"ל יש החזר ROI של 4300%. המשמעות היא שעל כל דולר שתוציא על שיווק בדוא"ל, תקבל בתמורה $43.
הסיבה לכך היא שאנשים תמיד בודקים את האימייל שלהם וקל יותר לבצע רכישה באינטרנט כאשר הם כבר מכירים את העסק ורשומים לרשימת התפוצה של העסק.
שיווק בדואר אלקטרוני הוא אחת הדרכים החסכוניות ביותר להגיע למספר רב של אנשים במינימום מאמץ. קל גם למדוד את התוצאות ולעקוב אחר כמה אנשים פותחים מייל ולוחצים על קישורים בתוכו.
עלות שיווק במייל יכול להתחלק ל-3 פרמטרים עיקרים
לסיכום, עלויות שיווק במייל תלוי בעיקר אם עושים לבד או עם נעזרים באיש מקצוע, מחירי אנשי המקצוע משתנים לפי מקצועיות והטכנולוגיה שבה בעל המקצוע נעזר וכמובן הזמן שהוא מקדיש עבור זה.
בהשוואה לערוצי שיווק מסורתיים, שיווק באימייל הוא זול יחסית. אתה יכול ליצור ולשלוח מיילים בעלי מראה מקצועי בשבריר מהעלות של שיטות פרסום אחרות.
שיווק במייל מספק ניתוח ומדדים מפורטים למעקב אחר הביצועים של מסעות הפרסום שלך. אתה יכול לעקוב אחר שיעורי פתיחה, שיעורי קליקים, שיעורי המרות ומדדים אחרים כדי להעריך את האפקטיביות של מאמצי השיווק שלך במייל.
כלי שיווק באימייל מציעים תכונות אוטומציה המאפשרות לך לשלוח מיילים בזמנים ספציפיים או להפעיל אותם על סמך פעולות המשתמש. אוטומציה זו חוסכת זמן, מאמץ וכסף.
שיווק במייל ובכלל דיוור ישיר מאפשר לשווק ולפלח לקהל ממוקד עם סגמנטים מותאמים אישית, על סמך הנתונים שיש בבעלותך או על סמך אינטראקציות באתר או עם העסק אפשר לשלוח מיילים או SMS בצורה מותאמת לכל חתך קהל.
שירות בניית מערך אוטומציות לדיוור ישיר במגוון מערכות דיוור במייל ו-SMS.
החל מ-₪2499
שירותי ניהול קמפיינים ואסטרטגיה לשיווק במייל במגוון מערכות דיוור.
להצעת מחיר צרו קשר
מעטפת שלמה
גם עיצוב גם כתיבה, הכל במקום אחד
ניהול 360 לדיוור ישיר.
החל מ-₪3499 לחודש
רוצים לדעת אם שיווק באימייל יתאים לעסק שלכם?
חייגו עכשיו לקבלת ייעוץ חינם!
צוות המומחים שלנו מחכה לכם
054-699-6736
רוצה שנבצע עבורך שיווק במייל?
פרסום במייל מאפשר לעסקים לנהל מערכת יחסים ארוכה עם הלקוחות ובניית קשר אישי על ידי שליחת פרסומות, מבצעים הנחות ועדכונים. כתוצאה מכך מגבירים את המודעות למותג ומגדילים מכירות בעלות נמוכה ביחס לשיטות פרסום אחרות.
חלק מהמערכות בשוק נותנות גם אפשרות לשליחת דיוור ב-SMS.
© 2019-2023 Digital Secret