פרסום ממומן באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה מצוינת לקידום ממומן לעסקים, חברות ויוצרי תוכן. זה יכול לתת לעסק קהל חדש ולעזור לנהל מערכת יחסים עם הלקוח, עם הקידום הנכון באינסטגרם יש לך הזדמנות להגיע לקהל שאולי מעולם לא ראה את המוצרים או השירותים שלך ועם השימוש הנכון בפרסום ממומן באינסטגרם ובשיווק דרך משפיענים המותג יכול להצליח מאוד ולצבור קהל עוקבים רלוונטי.

פרסום ממומן באינסטגרם

כמה עולה פרסום ממומן באינסטגרם

עלויות פרסום באינסטגרם:  עלות פרסום באינסטגרם מתחלקת ל-3 אפשרויות

  1. פרסום לבד:

    העלות תהיה רק עלות לתקציב הפרסום למערכת הפרסום של אינסטגרם, תקציב פרסום באינסטגרם צריך להיקבע לפי עלות השרות או המוצר שנרצה לשווק או מטרת הפרסום וחשוב לבחון את נושא התקציב בהתאם.

    יש לקחת בחשבון הפסדים על חוסר ניסיון וקמפיינים ללא תוצאות.

  2. פרסום עם פרילנסר / איש מקצוע
    העלות של פרסום ממומן באינסטגרם מתחלק ל-3 תלוי בצורך וסוג העסק
    1. תשלום לפרילנסר
      זה יקבע בהתאם לניסיון, שירות והתוצאות למתחילים לרוב החל מ-₪1000 ומשווקים יותר מנוסים ₪3000+.
    2. תקציב פרסום – משולם למערכת הפרסום של Meta, בגלל בחירת פרילנסר או סוכנות קטנה מאפשר גמישות תקציבית ולרוב גם יעבדו בתקציבים מאוד קטנים.
    3. ימי צילום או עיצוב גרפי – בהתאם לצורך בתשלום נוסף.

  3. פרסום ממומן באינסטגרם עם סוכנות שיווק
    גם פה זה יתחלק ל-3
    1. תקציב פרסום:
      סוכנויות לרוב לא עובדות עם תקציבים מאוד קטנים מאוד, תקציבים חייבים להיות החל מ-₪3000+ מאוד תלוי בעסק.
    2. תשלום על ניהול הקמפיינים:
      החל מ-₪1500 תלוי בדרישה והתקציב ככול שהתקציב עולה יש לסוכנות יותר עבודה וככה דמי הניהול משתנים
    3. ימי צילום או עיצוב גרפי בהתאם לצורך:
      במידה והעסק רוצה שהסוכנות תבצע ימי צילום ותעצב את המודעות של העסק, זה כרוך בתשלום נוסף בהתאם לדרישת העסק וכמות ימי הצילום ושעות העריכה.
  1.  
עלות פרסום ממומן באינסטגרם

מה זה פוסט ממומן באינסטגרם

פוסט ממומן הוא פוסט באינסטגרם שבו המפרסם משלם לאינסטגרם לקבלת עוד חשיפה כדי להציג את הפוסט לקהל רחב של אנשים,
לפוסט ממומן באיסנטגרם אפשרויות נוספות מעבר לאפשרויות הקיימות בפוסט שעולה לפרופיל האינסטגרם כפוסט אורגני, לדוגמא פעולות של הנעה לפעולה עם הוספת קישור, יצירת קשר באמצעות הודעות ווצאפ או באינסטגרם והשארת פרטים בטופס לידים מובנה.
פוסטים ממומנים הם פוסטים באינסטגרם אשר נוצרים במטרה למכור, להביא לידים, להיחשף לקהל חדש ולהעלות את המודעות לשירות, מוצר או המותג.

סוגי מודעות פרסום ממומן באינסטגרם

מודעות תמונה - (Image)

מודעות אלו הן הפשוטות והישירות ביותר.
הן מאפשרות לך להציג את המוצר או השירות שלך באמצעות תמונה בודדת. זהו סוג המודעה להדגשת מאפיינים ויתרונות ספציפיים,
ואפשרויות ליצירת קשר ראשוני עם הקהל שלך.

דוגמא למודעת תמונה ממומנת באינסטגרם

מודעת תמונה ממומנת לאינסטגרם

מודעות סרטון - (Video)

מודעות סרטון מאפשרות לך להשתמש בווידאו כדי לספר סיפור משכנע יותר או להציג את המוצר שלך בצורה דינמית ומעניינת.
סרטונים יכולים להיות כלי חזק במיוחד ליצירת רגש וחיבור עם הקהל הרלוונטי.

דוגמא למודעת סרטון ממומן באינסטגרם

מודעות קרוסלה - (Carousel)

דוגמא למודעת קרוסלה ממומנת באינסטגרם

אוסף - (Collection)

מודעת אוסף היא מודעה המאפשרת לאגד מספר מוצרים מחנות האינסטגרם ולהציג אותם לאנשים עם קישורים ישירים לאותם מוצרים שנבחרו באוסף.

דוגמא למודעת אוסף ממומנת

מודעת ריילס (Reels)

דוגמא למודעות ריילס באינסטגרם

IG reels ads

איזה מרכיבים חשובים כשמפרסמים פוסט ממומן באינסטגרם

  • קהל היעד:
    הגדרת קהל היעד הנכון למוצר או השירות שנרצה לקדם זה מאוד חשוב לתהליך ויחסוך לנו המון כסף ותסכול.
  • ויזואליות:
    לפי מחקרים יש לנו פחות מ-3 שניות לגרום ללקוח הפוטנציאלי לעצור ולהסתכל על כל המודעה.
    המדיה היא המרכיב החשוב ביותר בפוסט ממומן. הסרטון או התמונה צריכים להיות מושכים ומסבירים את מה שאנחנו מציעים
    בצורה הטובה ביותר ובזמן הקצר ביותר.
  • הטקסט:
    הכיתוב הוא מאוד חשוב מכיוון שהוא בדרך כלל מכיל את מה שלא הספקנו לספר בתמונה או בסרטון וקריאה לפעולה (CTA). 
  • כפתור הנעה לפעולה:
    כפתור ההנעה לפעולה במודעות ממומנות באינסטגרם יכול להפנות לאתר העסק או לדף הספציפי שנרצה להפנות את הלקוח כמו למכירת מוצר באתר, יצירת קשר והשארת פרטים בטופס לידים באינסטגרם. בחירת כפתור הנכון לפעולה שנרצה שהלקוח יבצע חשובה וגם יכולה לשנות את אחוזי ההמרה לטובה או לרעה.

מי בעצם משתמש בקידום ממומן באינסטגרם

עסקים קטנים וגדולים, חברות ויוצרי תוכן משתמשים יותר ויותר בפלטפורמת אינסטגרם כדי לקדם ולשווק את המוצרים והשירותים שלהם. עיקר משתמשי האינסטגרם הם בגילאי 16 עד 40. לכל עסק או ישות היום יש את המקום לקדם את עצמו באינסטגרם אם קהל היעד נמצא שם ומתאים, כמובן שלפרסום ממומן באינסטגרם יש את היתרונות שלו ואת הקהלים שיותר נמצאים באינסגטרם כמו אופנה, תכשיטים, אוכל, בילויים, חופשות ויש עוד רבים.
כדאי לבדוק אם פרסום ממומן באינסטגרם מתאים לעסק שלכם עדיף לדבר עם איש מקצוע שידע לענות לכם בצורה מדויקת לתחום הפעילות שלכם.

רוצה לבדוק אם פרסום באינסטגרם מתאים לעסק?

השאירו פרטים

ונדבר בקרוב

שאלות תשובות - פרסום ממומן באינסטגרם

אינסטגרם הוא אתר מדיה חברתית ואפליקציה המאפשרת לאנשים לשתף את התמונות והסרטונים שלהם. זה דומה במובנים מסוימים לאתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר. עם זאת, ההתמקדות של אינסטגרם היא בעיקר בתמונות בניגוד לפוסטים בטקסט. עם זאת, יש לו עיצוב הרבה יותר אסתטי מפייסבוק או טוויטר.